čtvrtek 20. dubna 2023

Robert Bryndza - Osudné svědectví


 Anotace z DK:

Detektiv Erika Fosterová se během večerní procházky v okolí svého nového domu v Blackheath ocitá na místě činu. Brutálně zavražděná žena je Vicky Clarkeová, která měla svůj vlastní podcast o skutečných zločinech.
Poté co se Erika připojí k vyšetřování případu, zjistí, že Vicky pracovala na nové epizodě podcastu o sexuální
m predátorovi, který loví mladé studentky v okolí jižního Londýna, a než se v hluboké noci vloupá k nim domů, dlouho je sleduje. Jakmile Erika zjistí, že všechny Vickyiny poznámky a zvukové nahrávky z jejího bytu v době její vraždy zmizely, začíná jí být jasné, že Vicky byla jen krok od odhalení útočníka, jenž ji zavraždil proto, aby nebyl odhalen a dopaden.
Pak ale přijde šok a Erika musí přehodnotit vše, co si do té doby o Vicky myslela a věděla. A s omezeným množstvím indicií a téměř žádnými důkazy musí najít vraha, než udeří znovu.

Kriminálky Roberta Bryndzy mám moc ráda. Jsou nenáročné, dobře se čtou, ideální na vypnutí po celém dni. Tahle mi přišla trošku slabší. Nebyla jsem v šoku, ani překvapená. Konec se mi zdá takový uspěchaný.  Ale i tak mám Eriku ráda.

2 komentáře:

  1. Trochu se stydím, už jsem o těchto knihách tolik četla, ale já pořád nic.
    Ono na Bryndzu taky jednou dojde. Doufám!
    Ali, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Od Roberta Bryndzy, si troufám říci, mám skoro vše přečtené. Oči letí nad řádky, jako splašené. Teď má novou sérii s vyšetrovatelkou Kate Marshalovou. To je ještě napínavější. Též doporučuji.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!