úterý 7. března 2023

Výstava orchidejí


Jak každoročně i letos jsem si výstavu v trojské Fata Morganě nemohla nechat ujít. Před skleníkem mě zaskočila fronta, tu jsem tady ve všední den ještě nezažila. Málem jsem to vzdala, ale nakonec jsem téměř hodinové čekání vydržela. A stálo to za to! Posuďte sami, začíná smršť fotek:





                                                                                          









To je jen namátkový výběr. A teď upřímně - kdo z vás prošel všechny fotky? Pokud to někdo takový opravdu je - kloubouček! Napište mi to do komentářů, budu moc ráda!

3 komentáře:

  1. Jasně, podívala jsem se na všechny - je to krása!
    Ali, děkuji a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Pokochala jsem se každým portrétem, těch exotických krásek! A navíc to bylo bez fronty:) Díky za zážitek!

    OdpovědětVymazat
  3. Dámy, děkuji za vaši přízeň a vytrvalost. Opravdu si toho moc vážím.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!