pátek 23. července 2021

Den 204/365

Když mě odteď někdo naštvaně pošle do pr..., budu už přesně vědět kam - do České Kanady. Tam se nachází žulový skalní útvar Ďáblova prdel. Uznáte, že to jsem prostě museli vidět na vlastní oči.

O kousek dál můžeme zase najít Ďáblův chléb.

Dalším naším cílem byla rozhledna U Jakuba, která je vysoká 40 m. Je zní nádherný rozhled po celé České Kanadě. 

Dalším místem, které jsme dnes navštívili, byl hrad Landštejn. Jedná se o zříceninu románské pevnosti. V současné době zde probíhá rekonstrukce, takže jsem se tu bohužel museli protahovat kolem lešení.

 I když mě už bolely nohy a dušovala jsem se, že rozhodně na věž nelezu, nakonec jsem vylezla a výhled stál rozhodně za to. Například na vodní nádrž Landštejn. 


 

1 komentář:

  1. Landštejn se nám moc líbil, máme na jen trochu drsnou vzpomínku - Terka volala, že nás opustila myčka :o)
    U ďáblovy pr... jsem tedy nebyli :o)
    Ali, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!