sobota 10. července 2021

Den 191/365

Dnes rozhodně nezůstane u jedné fotky. Vydali jsme se totiž na celý den do botanické zahrady v Troji. Nejprve jsem zavítali do skleníku Fata Morgana, kde probíhá výstava motýlů. 





Fotit ty neposedy byl docela oříšek. Nejsou to zrovna spolupracující modelové!

Samozřejmě jsem neopominuli i tropickou květenu:



Dalším naším cílem byla výstava kaktusů. Samozřejmě prodejní, takže jsem neodešla s prázdnou. Ale vlastně za to můžou děti. Prošla jsem prodejní část celkem rychle, rozhodnutá nic nekupovat. Jenže děti objevily sukulentní šachy a začaly hrát. Tak jsem se vrátila do prodeje, procházela a procházela... hrály prostě dlouho!




 I ostatní části zahrady jsme nevynechali.Krásný relax! Pokud si potřebujete vyčistit hlavu, vyražte určitě sem. 




3 komentáře:

  1. Nádhera! Už dlouho jsem tam nebyla...
    Přeji hezkou neděli, Ali. H.

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, nikdy jsme v botanické zahradě v Troji nebyla :-(
    Šachy ze sukulentů by určitě nadchly našeho Šímu!
    Užívejte prázdninového výletování !

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!