středa 31. března 2021

Pohled k nebi

 Když jsem před časem narazila u Dáši na blogu na fotografickou výzvu, mé srdce zajásalo. Víte, že jsem člověk hravý, mám ráda výzvy, které mě donutí vzít do ruky foťák a pečlivě se kolem sebe dívat. Tak se i já jdu pochlubit svými úlovky z nebes.

,










Moc děkuju Dáše za vymyšlení a zorganizování této výzvy. Moc mě bavila!

7 komentářů:

  1. Nezvykle mnoho fotek :o)
    Ale moc hezké, ten západ...
    Ali, měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, krásné úlovky jsi pořídila. Máš v nich několik druhů mraků, jejich názvy sice neznám, ale moc se mi líbí. A ten západ..., super. Jsem ráda, že jsi do výzvy šla, zvládla jsi ji skvěle.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  3. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!