středa 3. března 2021

Den 62/365


Vymýšleli jsme, kam vyrazit dnes v rámci Prahy. Nechtělo se nám nikam daleko. Vyráželi jsme také až po obědě, protože jsem stále čekali, kdy přijde to slibované vyjasnění. Inu, když nepřišlo, využili jsme alespoň chvíle, kdy nebyla mlha. A rozhodli jsme se pro rozhlednu Doubravka. Je to od nás jen kousek. Nikdy jsme tam nebyli, vídáme ji jen z auta. Na rozhlednu jsme nešplhali. Bylo tam zájemců víc než dost a přiznám se, že jsme se snažili držet od lidí odstup.Ale vzhledem k pošmournému počasí jsme asi o moc zajímavý výhled nepřišli. Prošli jsme se moc příjemně a to bylo pro nás nejdůležitější.






 

7 komentářů:

  1. Na Doubravce jsme nedávno také byli:-) V rámci naší letošní výzvy, 21 rozhleden v roce 21:-) Je krásná, netradiční. Dosud jsem Prahu spojovala jen s rozhlednou na Petříně:-) a ony jsou tu i jiné skvosty. Byli jsme tam za sněhu, všude kolem se běžkovalo. A týden poté bláto, kam se člověk podíval. Žijeme v době příšerně rychlých zvratů:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuji si to, také jsem se u Vás inspirovala!
      Já pořád doufám ve zvrat na nejvyšších místech!!!

      Vymazat
  2. Tak tohle místo skutečně neznám. Na procházku v rámci Prahy - paráda!
    Ali, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alespoň si díky vládním nařízením rozšíříme obzory.

      Vymazat
  3. Ali, rozhlednu neznám, ale určitě to byl skvělý nápad, vyrazit k ní na procházku. A ty trsy sněženek jsou krásný bonus. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněženek tam bylo opravdu mraky. Snažila jsem se najít i bledule, to jsem však úspěšná nebyla.

      Vymazat
  4. Jmenuji se Lilian N. Je to velmi radostný den mého života kvůli pomoci, kterou mi Dr.saguru poskytl tím, že mi pomohl získat zpět svého bývalého manžela svým kouzlem a kouzlem lásky. Byl jsem ženatý 6 let a bylo to tak hrozné, protože můj manžel mě opravdu podváděl a hledal rozvod, ale když jsem narazil na e-mail Dr.saguru na internetu o tom, jak pomohl tolika lidem získat jejich ex zpět a pomůže opravit vztah. a aby lidé byli ve svém vztahu šťastní. Vysvětlil jsem mu svou situaci a poté hledal jeho pomoc, ale k mému překvapení mi řekl, že mi s mým případem pomůže, a tady nyní oslavuji, protože můj manžel se úplně navždy změnil. Vždycky chce být mnou a bez mého daru nemůže dělat nic. Opravdu si užívám manželství, jaká skvělá oslava. Budu dál vydávat svědectví na internetu, protože Dr.saguru je opravdu opravdové kouzlo. POTŘEBUJETE POMOCI POTOM KONTAKTUJTE LÉKAŘE SAGURU HNED E-MAILEM: drsagurusolutions@gmail.com Je jedinou odpovědí na váš problém a ve vašem vztahu se budete cítit šťastně. a je také perfektní
    1 MILOVACÍ KOUZLO
    2 VYHRAJTE ZPĚT
    3 OVOCE DĚLKY
    4 PODPORA KOUZEL
    5 OCHRANA KOUZEL
    6 OBCHODNÍ KOUZLO
    7 DOBRÉ PRACOVNÍ KOUZLO
    8 KOUZLO LOTTERY a KOUZLO SOUDNÍHO PŘÍPADU

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!