pondělí 1. března 2021

Den 60/365

Začaly nám jarní prázdiny. Měli jsem trochu jiné plány, domluvili jsme si s manželem oba volno, abychom mohli na nějaké výlety do přírody. Avšak bylo rozhodnuto jinak. Tak alespoň výlet v povolených mezích. Cesta kolem Hostivařské nádrže. Škoda, že bylo pošmourno. Ale procházka moc fajn. Obešli jsme celou nádrž. Fotky dám, s dovolením, dvě. Rozhodla jsem se, že když bude nějaký výlet nebo prostě budu mít pocit, že si tu chci uložit fotek víc, nechám je v jednom příspěvku. Vždy ta první fotka bude do projektu - vy co mě sledujete na FB nebo IG, to víte. Ta další (ev. ty další) budou jen tady pro mě (a pro vás).


 

2 komentáře:

  1. No, ráda věřím, že prázdniny jste si představovali jinak!
    Ali, snad si je užijete i v Praze.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá se nic dělat. Svým způsobem jsem ráda, že počasí také není nic moc. Takže kratší procházky bohatě stačí.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!