neděle 10. listopadu 2019

První prodloužená


A abychom náhodou neměli té kultury málo, měla Klára dnes svou první prodlouženou. Moc se na ní těšila. Já naopak byla nešťastná, že tam musím. Abych vysvětlila - taneční jsem neměla ráda, byla jsem vždy zoufalá, když jsem na svou hodinu musela. A tehdy jsem se zařekla, že už nikdy na žádné plesy a podobné kratochvíle chodit nebudu. Porušila jsem to jen dvakrát - na svůj maturitní ples, který žádná skvělá akce rozhodně nebyl. A Klářin imatrikulační ples, v jehož průběhu zemřel můj tatínek. Takže tyhle akce opravdu pro mě nejsou. Jenže Klára stála  o to, abychom tam všichni šli. Trochu je mi záhadou, proč.  V podstatě se k nám nehlásila a když jsem se jí snažila vyfotit, vrhala na mě takovéhle "milé" pohledy.

Ale tanec s tatínkem si užila. On už méně, díky mě netancoval pěknou řádku let.



Tak jen dva malé střípky. Víc vás zatěžovat nebudu.
Přiznám se, že ani tady se mi moc nelíbilo. Spousta lidí, vydýchaný vzduch. Špatné světlo na focení. Neuvěřitelný rámus. Nevím, jak Kláře vysvětit, že příště já už opravdu ne.

3 komentáře:

  1. Ali, ne všichni jsou tanečníci, ale je to hodně významný večer... Klárce to moc sluší!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna minulý týden jsem si prohlížela fotky z tanečních. Vůbec jsem tam nechtěla chodit, ale přihlásila nás tenkrát teta - mně a sestřenici. Bylo to nakonec fajn, chodilo tam dost bývalých spolužáků ze základky a taky hodně holek z intru. Vzpomínám na to moc ráda. I pro rodiče to bylo příjemné posezení, protože se většinou znali a byla to příležitost pořádně všechno probrat :-)
    No a naše holky - ty do tanečních nechodily.

    OdpovědětVymazat
  3. Ali,
    já se tu dojímám!
    Tvým tanečníkům to moc jde :-)
    Protože si osobně myslím, že tanec by měl patřit do základního vzdělání každého z nás. I když chápu, že ne každý rád tančí. U nás je to obráceně ;-)
    A dcera zatím taneční bojkotuje, pevně doufám, že snad za rok,...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!