úterý 22. ledna 2019

Elen Marie Wisemanová - Pro tvoje dobro

Anotace z DK:

Za jednoho letního večera roku 1931 zahlédne Lilly Blackwoodová za oknem svého podkrovního pokoje světla cirkusu. Ví, že nesmí ven, nikdy ostatně nevykročila ani ze svého pokoje. Matka jí tvrdí, že lidé by se jí báli. Přesto Lilly poruší všechna pravidla – a domů se už nikdy nevrátí. O dvacet let později devatenáctiletá Julia Blackowoodová přijíždí převzít správu nad sídlem, které zdědila. V utajeném pokojíku v podkroví najde důkazy, že zde kdosi žil. Snad ta podivná dívka na fotografiích z cirkusové show? Příběh dvou žen, tak odlišných, a přesto spojených neznámým poutem, přinese řadu šokujících odhalení, napětí i dojetí.

Knihu jsem četla na základě recenze, kterou jsem vidělat na IG. Recenze tak nadšené, že jsem mělal pocit, že to musí být nejlepší kniha, kterou si můžu v životě přečíst. Proto jsem byla velmi, velmi zklamaná. Nemůžu říct, že je to knížka špatná, ale rozhodně jsem četla celou řadu lepších. Přiznám se, že mě i chvílemi nudila. Na konci jsem čekala potoky slz, ty se však nedostavily. A to si myslím, že jsem docela plačka. Může být můj vztah ovlivněn tím, že cirkusové prostředí nemám ráda. Lví podíl na mém zklamání bezpochyby má i velké očekávání. To u mě tak bývá. Nelituji, že jsem si knihu přečetla  a mohla si na ní udělat vlastní názor, ale rozhodně to není příběh, ke kterému bych se vracela. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!