pátek 4. ledna 2019

Divné období


S příchodem nového roku začíná pro mě velmi divné období. Je to část roku, kterou mám ráda nejméně. Vždy říkám, že zimu toleruju do Vánoc. To mi tolik nevadí, dokonce bych bílé Vánoce přivítala. Mám pocit, že je na co se těšit, na co se chystat. Ale úderem 1. ledna by pro mě mělo nastat jaro. V této době zimu přímo nenávidím. Je mi neustále zima. Na ulicích různé stupně "čvachtačky". Ráno tma, odpoledne tma. A přes den světla pomálu. Chřipková epidemie a jiné choroby. Nějak mám vždy pocit, že jaro je v nedohlednu. Jarní prázdniny, kdy musím jet na hory. To je pro mě spíše trest než dovolená. Ano, je tu pár světlých bodů - čaje, svíčky, více času doma. Ale to zdaleka nevyváží ten neustálý pocit zimy. Mám pocit, že do dubna se nezahřeju, ať si na sebe obléknu sebevíce vrstev. Měla jsem se narodit jako medvěd, s velikou radostí bych celou zimu prospala.
Jak vnímáte tohle období vy? Užíváte si zimy, sněhu a zimních sportů nebo trpíte jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!