neděle 6. ledna 2019

A.J. Finn - Žena v okně

Anotace z DK:
Anna Foxová žije sama, uzavřená ve vlastním světě. Ze svého domu nevychází, dny tráví popíjením vína, sledováním starých filmů… a špehováním sousedů. Jednoho dne se do domu přes ulici přestěhují Russellovi, na pohled normální rodina. Jenže pak Anna zahlédne něco, co neměla. Její už tak nejistý svět se začne rozpadat a na povrch vypluje šokující tajemství. Co je pravda? Co představa? A kdo je v nebezpečí? Jedno je jisté: nikdo a nic není takové, jak se zdá.

Na rozdíl od většiny diskutujících na DK mě zaujala naopak část, terá se zabývala psychikou hlavní hrdinky. Thrillerová linky mě tak úplně nechytla. Přemýšlela jsem, jak vypadá život osoby, která trpí agorafobíí. Lámala jsem si hlavu nad tím, jak se do takového stavu člověk dostane. To co mnozí v kniže považují za nudný rozvláčný úvod mě bavilo nejvíc. Závěr mě docela zklamal. A po celou dobu čtení jsme měla hroznou chuť na červené víno. Nevím, jestli se nemám o svou psychiku obávat :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!