pondělí 31. prosince 2018

Silvestr na bruslích


Konečně jsem se vypravili na brusle. Mnozí z vás asi vědí, že bruslení je jediný zimní sport, který mě baví a mám ho ráda, i když krasobruslařka ze mě rozhodně nebude. Vyrazila jsem s dětmi po obědě na pražský Ovocný trh, kde je podle mě bruslení nejlepší. Určitě ne kvalitou ledu nebo velikostí plochy, ale prostředím. Alespoň já to tak vnímám. Lidí bylo příjemně málo, tak se brusilo vcelku dobře. Zjistila jsem však, že se většinou nechodí bruslit proto, aby si člověk zabruslil. Bruslit se teď chodí proto, aby byly pěkné fotky na instagram! Spousta lidí bruslila jen před svými mobilními telefony. Lehce popojet, nafotit, natočit, zkontrolovat nahrávky. Ne, špatně, ještě jednou! Pákrát zopakovat toto kolečko, než je člověk s výsledkem spokojený. Pak rychle prohnat fotky pár filtry, uveřejnit. Hotovo, můžeme jít! Přesně takhle vypadal pobyt na ledu u spousty návštěvníků. Nemusím asi zdůrazňovat, že u spousty slečen ještě probíhlala neustálá úprava makeupu a outfitu. Ach jo! My prostě asi dvě hodiny jezdili, ano, vyfotila jsem děti. Pak už jsme museli k mé mamince chystat chlebíčky na večer.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!