pondělí 10. prosince 2018

10. adventní


Pomalu mám pocit, že tu bude přehlídka pražských vánočních stromků. To ale nebyl původní záměr. Dnes jsem v rychlosti cvakla ten na Staroměstském náměstí. Opravdu jen v rychlosti, náměstí jsem se snažila projít co nejrychleji. Doufám, že se tam na nasávání vánoční atmosféry ještě dostaneme.

Dnes jsme spěchali do Týnské uličky na Davidův kytarový koncert. No, úplně to nevyšlo podle přestav, nervy zapracovaly. Vždycky se tváří děsně suveréně, jak se na koncert těší a ohromně frajeří. Když dorazíme do klubu na zvukovku, ztuhne, přestane komunikovat a bojí se :-)




U Pramínku vlasů mám jednu malou poznámku. Překvapilo mě, že v učebnici, kterou David také v hudebce používá, je jako autor hudby uveden Jiří Šlitr. Vím, že se to tak obecně traduje, ale myslela jsem si, že v učebnicích jsou informace několikrát ověřené. Autorům by nemělo uniknout, že i hudbu složil Jiří Suchý!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!