středa 12. prosince 2018

12. adventní


Některé v vás projevily zájem o obsah adventního kalendáře  DM drogerie. Rozhodla jsem se, že vám ho představím ve dvou částech, aby toho nebylo moc. Na úvod bych asi měla říct, že kalendář je plná produktů Balea, což je privátní značka DM drogerie. Stál 500 Kč (možná 499 Kč, to si nejsem úplně jistá). Na zadní straně kalendáře je vyobrazeno vše, co v kalendáři najdete. Chápu to, člověk by měl mít možnost rozhodnout se, zda se mu chce utratit peníze za dané produkty. Pro mě osobně to je velká nevýhoda, chci být každý den překvapena a dalo mi práci ohlídat, abych kalendář při transportu domů neotočila a zadní stranu neviděla. Naštěstí po vybalení z ochranné folie byl  list papíru s popisem volný a dal se odstranit.

Pro detailnější popis jsem produkty rozdělila na dva obrázky. Produkty jsou ve stajném pořadí, v jakém jsem se z kalendáře vyndavala:

 1. Krémový sprchový gel
 2. Mycí gel a odličovač očí 2v1
 3. Pleťový krém OF 15
 4. Zimní noční krém Q10
 5. Maska na vlasy
 6. Pečující balzám na rty



 7. Balzám na ruce a nehty
 8. Glow tonikum
 9. Hřejivá pleťová maska
10. Mycí gel
11. Tělová emulze s vůní vanilky
12. Noční maska na nohy

Všechny produkty jsou miniaturky, obsah balení je 50 ml u větších lahviček,  20 ml u  menších. Všechny kousky nádherně voní, velmi jemně, nevtíravě. Hodnotit kvalitu ještě nemůžu, žádný produkt jsem nevyzkoušetla. Hodně mě to láká, ale říkám si, že jsou to balení ideální na cesty. Zvažuji tedy, jestli nemám všechno uschovat a použít při cestování. Rozhodnu se, až budu mít všechno vybalené. Jednu nevýhodu kalendář má - produkty jsou limitovaná edice. V plném balení se koupit nedají. Což je docela škoda. Líbí se mi koncept adventních kalendářů jiných kosmetických značek, kdy si můžeme vyzkoušet jejich produkty v miniaturách a ty , které nám vyhovují můžeme následně koupit v plném balení. Celkově jsem moc ráda, že jsem si kalendář koupila. Za velmi dobrou cenu mám každý den malou radost a všechny produkty určitě využiju. Těším se na další překvapení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!