středa 5. září 2018

34/52 Foceno mobilem

34/52 Foceno mobilem
 Pro mě oříšek. Mobilem nefotím. A to téměř vůbec. Při vybírání telefonu před hodně lety pro mě parametry fotoaparátu nebyly vůbec směrodatné. Dnes v době IG toho docela lituju. Tak jsem alespoň cvakla něco, čím jsem si udělala radost - Motivační diář od holek z A cup of style. Před koncem prázdnin totiž vždy začínám hledat diář na další rok. Protože od září se zase na mě začnou valit data a další informace ze škol a kroužků. Jsem hlava děravá, psát musím úplně všechno. A cup of style jsem neznala, nejsem přeci jen jejich cílová skupina.  Narazila jsem na ně úplnou náhodou,při hledání toho ideálního diáře.  Protože právě ten jejich mi připadá geniálně poskládaný. Včera večer jsem si ho vyzvedla a od té doby se s ním probírám. Mám  z něj opravdu radost, skoro se snad začnu těšit na nový rok!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!