sobota 13. ledna 2018

Černobílá výzva - den první



Na facebooku mě kamarádka nominovala do černobílé výzvy. Kopíruji pravidla:

                                                    Sedm dní, sedm 
                                                     černobílých fotografií vašeho života. 
                                                     Žádní lidé, žádné vysvětlení.
                                                     Každý den označte někoho dalšího.

Vy víte, že různé řetězové akce ráda příliš nemám, většinou je porušuji. Ale černobílá fotka je lákavá, tak jsem si řekla, že se zapojím. Sedm fotek určitě zvládnu. Jen nevím, jestli budu nominovat další. Abych nepřišla o kamarády :-). Dnes jsem to zkusila, uvidíme, jestli se mnou bude ještě mluvit. 
Napadlo mě, že tady na blog si dám i ten barevný originál. Pro srovnání. Budu ráda, když mi vždy napíšete, která verze vás osloví více - černobílá nebo barevná. 


7 komentářů:

  1. Ali,tahle akce se zrovna me take líbí! Ale Facebook nemám 😉Jinak je to zvláštní,vzdy jsem si myslela,že ruzim sluší více barevnost, ale zrovna se mi u tebe líbí vice černobílá fotka😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že facebook nemáš. Hned bych věděla, koho nominovat :-)

      Vymazat
  2. Alice, mám ráda černobílé fotky, ale mně se tady víc líbí ta barevná.
    Hezké odpoledne .D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, černobílá fotografie mám moc ráda. U tebe dnes těžko vybírat, každá má něco do sebe.
    Moc chválím všechny ty korálkové skvosty a přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem na FB černobíle fotila :-) Tady se mi líbí víc ta černobílá, krásně vyniknou okvětní lístky.

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za vaše názory. Je to zajímavé, jak se každému líbí něco jiného. Při focení jsem si říkala, jestli není škoda vzít růži tak krásné barvy, ale nakonec se mi líbí více černobílá.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!