neděle 6. srpna 2017

Korálkový víkend

Korálkový víkend už se pro nás stal tradicí. Letos jsem si ho naplánovali již od čtvrtka, abychom se odškodnili za ten loňský nevydařený. Jako každý rok jsme korálkový program prokládali rodinnými výlety. 






Ve čtvrtek počasí nebylo úplně nejlepší, tak jsme se rozhodli pro libereckou ZOO. Je malá, útulná, i v dešti se dala dobře proběhnout. Je pravda, že tou naší pražskou jsem  příliš zmlsaná. Ta liberecká se mi tentokrát zdála příliš malá :-)






V pátek byla předpověď počasí příznivější, vyrazili jsme tedy na Ještěd. Nahoru jsme vyjeli lanovkou. A dolů hezky po svých. Nejprve jsem si prosadila turistickou značku, ale po čase jsem byla přehlasována a nechali jsme se vést navigací. Nevím, která cesta byla lepší. Pro mě zcela určitě barevné turistické značky, to je pro mě nostalgie, na které jsem byla vychována :-)


Sobota a neděle už patřily jen a pouze korálkům. Kluci vyjeli obhlížet vojenské bunkry a pevnosti. Měli také půjčený detektor kovů, hledali poklad. Musím podotknout, že bezúspěšně. I když David považoval i rezavé železné kramle za poklad. Já si užívala hlavně společnosti mých bezvadných korálkových kamarádech. Protože, ruku na srdce, o tom tyhle akce jsou. Korákování je jen kulisa pro to správné ženské drbání.
Nevynechali jsme ani ty nejlepší korálkové obchody, platební karta byla úplně horká :-)
Doufám, že zase za rok podobná akce bude. Už teď se těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!