čtvrtek 26. května 2016

Korunovační klenoty



Děti podlehly davovému šílenství a masáži ve škole, že prostě musí vidět korunovační klenoty. Obzvláště u Davida byly paní učitelky úspěšné, když dětem vysvětlily, že ve všední den tam určitě fronty nejsou a že, když budou klenoty malovat, měly by je vidět na vlastní oči. Nechtělo se mi, víte, jaký mám vztah k davům a frontám. Ale dobře, bylo dneska hezky, tak jsme to zkusili. Nebylo to až tak hrozné, čekali jsme asi 50 minut. Fronta sice byla dlouhá, ale stále postupovala. Nebylo divu, před klenoty nás nenechali postát ani 2 vteřiny. Pán každého slušně, ale důrazně žádal, aby se nezastavoval a plynule pokračoval. Focení bylo dovoleno bez blesku a bez zastavení. Proto fotka vypadá tak, jak vypadá. Myslím, že jsme si klenoty lépe prohlédli včera na fotkách, když jsme si o nich něco četli. Ale budiž, snad se to dětem líbilo.






Já se více pokochala pohledy na Prahu.




Zastávka ve Valdštejnské zahradě je pro nás snad už povinností. Pávi byli tentokrát naprosto vzorní, pózovali s otevřenými ocasy jako diví. Holt jaro... když stáli sami, ocasy složené, jakmile se objevila slepice (paví - na ty lidské, které jim ocasy osahávaly, nereagovali), okamžitě se předvedli v plné kráse i se zajímavým nakrucováním zadečku.

2 komentáře:

  1. Ali, ta fronta mě odradila, nějak mám poslední dobou davových akcí dost...
    Fotky máš krásné...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť víš, že já ty davy také těžce snáším. Ale dalo se to zvládnout, měla jsem obavy, že to bude horší. Byla výhoda, že fronta neustále postupovala, nestáli jsme dlouho na jednom místě.
      Hezké dny, Helenko!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!