neděle 15. února 2015

Poslední Růženka







Poslední ... ufff.... Klára poprvé větší sólo - prostřední Růženku. Pro nezasvěcené - aby mohly tancovat umělkyně všech věkových kategorií, měla naše škola 3 Růženky. Klára se připravovala opravdu pečlivě, stálo nás to dost času. Ale myslím, že se hodiny na sále vyplatily, docela se jí to povedlo. Až na vyzutou špičku, ale i to ustála se ctí. Fotky máme samozřejmě jen z prostorovky, hádejte, kdo měl dozor. Ale přísahám, že opravdu naposledy! Nechtěla jsem ho ani tentokrát, chtěla jsem Kláru vidět z hlediště. Převleků tam bylo málo, navíc časově také vycházely dobře, takže by se zvládla převléknout v klidu sama. Jen na připevnění korunky potřebuje pomoc, to sama nezvládne. Domluvily jsme se, že jí pomůže "někdo" z dozoru. Jenže na poslední hodině před představením jsem zjistila, že na dozor není nikdo. Prima, ještě že v naší třídě je asi 15 holek. A všechny mají rodiče!
Měla jsem velkou radost, že se na nás přišla podívat Jana se Zuzkou. Mám moc ráda, když mi ty virtuální postavy vstoupí do života reálného. Nebyl moc čas na povídání, věřím, že si to příští týden u korálků vynahradíme.

18 komentářů:

  1. je krásná, opravdu. Hele, když příště dozor odmítneš, něco ti koupím jo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, fakt už to dělat nebudu! Uvidíš v červnu!

      Vymazat
  2. Klárka je nádherná Růženka, přeji ji hodně štěstí.Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Ej bistu krasna a nezna je ta tvoja Ruzenka:) A rodicia vsade rovnaki,absolutne spokojni, ze ved niekto sa postara... G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Je to smutné, že je to všude stejné.

      Vymazat
  4. Klárka je krásná Růženka. Je to šikulka.
    Ali, kolikrát jsi už říkala, že už vzadu nebudeš? A zase prd. Ti ostatní rodiče jsou pěkně vy...čůraní (abych nebyla až tak sprostá). Tak to příště řekni těm holkám - "děvčata, já tu už nebudu, takže si musíte pomoct samy nebo si řekněte svým rodičům". Ony až začnou šílet, tak se jejich rodiče proberou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Katko, že jsem to říkala mockrát. Ale už mě to vážně štve, všichni včetně učitele berou jako samozřejmost, že tam budu. Že jsem jediné vystoupení viděla před 6 lety, to nikoho nezajímá.

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji, musíš být na Klárku pyšná! Však mi Janička vyprávěla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže jsi slyšela, jak se naše Růženka málem přerazila, když se jí vyzula špička? Přece nebude posloucha maminku, která jí den před tím říká, ať si špičky přitahne, že vypadají volné!

      Vymazat
    2. Já se jenom rozplývala nad Klárčinou šikovností. Jednu fotku bez noh z děkovačky mám na blogu - víc jsem nezvládla, protože do mne Zuzka furt šťouchala a ptala se, která je Klárka:-)) Byla nadšená.

      Vymazat
  7. Ali obdivuju... tahle paráda není zadarmo. Klárce to moc sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mijo, děkuju. Bohužel to opravdu není zadarmo, obrazně ani doslovně....

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!