středa 18. února 2015

5/52

5/52 (týždeň piaty) - NIEČO, ČO NEMÁM RADA/RÁD
Ač to možná tak nevypadá, na projekt 52 jsem zatím nezanevřela. Jen nějak nejsou nápady, proto mi něco chybí. Dnes dopoledne mi bylo jasné, co nemám ráda - dodělávání úkolů, když jsou děti nemocné. Teď momentálně marodí oba, tak si to užiju. Klára je zatím spokojená, že  má horečku a bolí jí hlava, takže rozhodně nic dělat nemůže. Davidovi je už relativně dobře, takže ten se z toho nevykroutí.

8 komentářů:

  1. A jak já tohle nemám ráda... Naprosto chápu...

    OdpovědětVymazat
  2. Chudák malý, evidentně ho to taky nebaví. Život není peříčko.

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, vypadá kouzelně, tak soustředěně :o)
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc roztomilý a urputilý ( náš domácí výraz pro urputný+zarputilý :))

    OdpovědětVymazat
  5. Dodělávání úkolů, hrůza...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak asi budu výjimka, nejraději jsem, když mi p. u. pošle, co má dělat a Maty to má hned hotové pod mým dozorem, než když nosí ze školy 5, že něco neudělal, nedodělal ve škole :-)
    Asi by nám vyhovovala domácí škola,.....ale, kde vzít ten druhý plat :(

    OdpovědětVymazat
  7. Nesnáším dodělávání úkolů... Je mi vždy těch dětí tááák líto.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!