neděle 8. února 2015

Bruslení na Harfě



Na dnešní odpoledne měly děti slíbené bruslení. Konečně jsme všichni zdraví, tak jsme si to chtěli užít celá rodina. Když jsme viděla dopoledne tu vánici, tu bílou tmu, díky které nebyly vidět ani smrky na zahradě, začínala jsem o tom pochybovat. Naštěstí se počasí po obědě umoudřilo a mohli jsme vyrazit. Minule, když byl na Harfě tatínek s dětmi sám, přijeli docela spokojení. Mně se tam tedy moc nelíbilo. Asi jsem moc náročná.  Kluziště je docela malé a lidí moc a moc. Hlavně mraky malých dětí, ty mi při bruslení hodně vadí. Nejsem si na bruslích úplně jistá a děti se vždy najednou odněkud přiřítí, brusle neovládají (stejně jako já), navíc, jak jsou malé, kolikrát si jich všimnu až na poslední chvíli. Nemůžu si bruslení užít podle svých představ. Ale Klárka s Davidem si to asi užili pořádně a to je hlavní. David pořád krouží po ledu s hrazdičkou. Je sice fajn, že nepadá, ale mám pocit, že se bruslit nenaučí. Za hrazdičkou cupká po špičkách, pořádně se nesklouzne. Zkoušeli jsme to i spolu za ruku, to bylo lepší, ale to ho tolik nebaví. Je pomalejší a bojí se. Snad se to časem poddá. Ale musím se porozhlédnout po jiném kluzišti, na Harfě se mi fakt nelíbí, i když se mi manžel směje, že jsem asociál :-)

4 komentáře:

  1. Jů, hrazdička je dobrá:-) Jste si užívali:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, s hrazdičkou ti ani nevím. Je určitě fajn, že David nepadá. On je typ, že když by pořád padal a měl pocit, že mu to nejde, naštval by se a už by bruslit nechtěl. Ale mám pocit, že stejně se s ní bruslit pořádně nenaučí.

      Vymazat
  2. Ali, mě tyhle davové zábavy taky moc neberou :o) A musím říct, že loni na Ovocném trhu to bylo asi poněkud romantičtější :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, na Ovocňáku to bylo fajn. Lidí sice bylo také dost, ale kluziště větší a podstatně méně dětí. Navíc pod dohledem gumových dinosaurů se mi přeci jen moc dobře nebruslí :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!