sobota 10. ledna 2015

1/52

1/52 (týždeň prvý) - ZAČIATOK alebo 15


Na mém oblíbeném serveru byl vyhlášen další ročník projektu 52. Hlodal ve mě červíček, hlodal. Začala jsem již dva roky po sobě, nikdy nedokončila. Vloni hlavně proto, že jsem se styděla své fotky vkládat, když jsem viděla, jaké nádhery vymyslí  a nafotí ostatní. Pak jsem si ale řekla, že to přeci jen zkusím. Je mi sympatické, že nejsou dané žádné termíny, když bude fotka za půl roku, tak fajn.

Z dvou možností pro tento týden jsem nakonec zvlolila tu patnáctku, protože diskuze se už hemží nádhernýmí a originálními začátky.

5 komentářů:

  1. Držím palce, ať vytrváte. A na okraj bych ráda dodala, že Vy se vůbec ničeho obávat nemusíte, Vaše fotky jsou moc hezké, stejně jako nápady. Krásnou neděli přeji

    OdpovědětVymazat
  2. Ale jdi, stydět se ukazovat fotky je nesmysl, však je máš pěkné:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, držím palečky! Zúčastnila jsem se jednou,...byla jsem na sebe dost náročná, vyfotit něco, co nikdo nemá a ještě, co nejlépe,.....vzdala jsem to. Takže ti držím palečky a budu Tě podporovat nadálku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ať se ti daří, Ali!
    Tahle fotka je super!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji všem za povzbudivá slova. Uvidím, jak mi to půjde. Bohužel má fantazie si často bere dovolenou:-).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!