pondělí 9. června 2014

Sada pro paní učitelku



Společnými silami jsme s Klárou vyrobily dárek pro paní učitelku na flétnu. Klárka ušila trojúhelníkový přívěsek, já náramek. Jak už jsem tu psala, s paní učitelkou se k našemu velkému smutku budeme loučit. Doufáme, že jí dárkem uděláme radost.

8 komentářů:

  1. Ali, to je nádherná sada!!! Paní učitelka bude mít určitě radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Katko. Doufám, že bude. Jak jsem omrkla, ručně vyráběné šperky nosí, většinou chodí v černém, tak i barevně by to mohlo ladit :-)

      Vymazat
  2. Ali paráda, to jste šikulky:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, to nedoufej, to je jasné, že potěšíte! Je to nádhera, jste šikulky, hned bych k vám šla do učení, pro mě jsou korálky španělská vesnice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc. Pro mě je zase španělská vesnice háčkování. A to mě v nejbližší době čeká háčkování s korálky! Zatím to odsouvám, ale neuteču tomu :-)

      Vymazat
  4. Myslím, že už při pohledu na loňský dárek pro paní učitelky jsem chtěla být jednou z nich...
    Krása! A nebuďte smutné, třeba vás ta změna posune někam, kde bude taky hezky.
    Ali, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Helenko, děkujeme. Pevně doufám, že si i s novou paní učitelkou Klárka sedne, je to spolužačka té současné, tak to snad taková veliká změna nebude. Ale obecně tyhle změny snáším já hůř než Klára.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!