středa 26. března 2014

Šeříkový náramek


Jsem hravá, tak jsem se s radostí zúčastnila další soutěže na FB. Úkolem bylo ušít náramek podle daného návodu. Volba barev byla v naší kompetenci, bylo třeba jen dodržet 8 barev a hlavně 8 různých velikostí korálků. Přiznám se, že se mi náramek nelíbí. Právě kvůli té velikostní různorodosti korálků. Přijde mi takový neuspořádaný, střapatý... nevím, jak to nazvat. V tom má být právě to kouzlo. Já mám raději šperky souměrnější, uhlazené, mám ráda, když korálky do sebe pěkně zapadají. U tohoto náramku jsem měla stále pocit, že to šiju špatně. Když jsem však koukala na ostatní soutěžní fotografie, mají to všichni také tak. Uvidím, třeba si na něj zvyknu a budu ho nakonec nosit ráda :-).

7 komentářů:

  1. Náhodou je pěkný Ali... a střapatý dobrý název:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Střapatý, možná to chtělo ještě větší rozdíly ve velikostech, ale pěkný určitě je. Ale jinak souhlasím s Tebou, taky mám raději tu "uhlazené" a jemné:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale takhle vypadá zase plasticky, je pěkný!

    OdpovědětVymazat
  4. Ali já tě naprosto chápu. Já sice mám ty "rozcuchy" celkem ráda, ale tenhle už mi přišel rozcuchanej moc a navíc mám ráda stylově tón v tónu a ne strakatinu, Takže jsem hledala, kombinovala a začínala asi 5x než jsem našla kombinaci, kterou jsem vzala na milost. Což mi připomíná, že bych měla poslat fotku ;-)
    A tobě se teda moc povedl

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, na tvůj se obzvlášť těším!

      Vymazat
    2. Ali tak já ten svůj naopak miluju, i když to s ním dopadlo, tak jak to dopadlo

      Vymazat
  5. Děkuji všem za milé komentáře :-)!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!