úterý 18. března 2014

První zakázka


Jedné z mých milých čtenářek se zalíbily náušnice, které jsem šila jako úkol do Korálkové školy. A měla ke mě takovou důvěru, že si je objednala. A k nim ještě prstýnek a přívěsek. Udělala mi tím nekonečnou radost. Je to můj první šperk na objednávku. Jsem děsně pyšná, že se moje šití někomu líbí natolik, že si ho objedná. Přiznám se, že při šití přívěsku jsem se trochu zapotila, očko mi tam pořád překáželo, ale s lehkou pomocí naší hodné korálkové paní učitelky jsem to zvládla. Vím, že už dnes balíček dorazil na místo určení, tak se můžu i tady se soupravou pochlubit.



7 komentářů:

  1. Ali, no vidíš, jaká jsi šikulka :-) Moc se Ti sada povedla.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji. Krásná sada. Určitě udělala radost.

    OdpovědětVymazat
  3. A máš být na co pyšná, moc krásná sada!
    Posílám pozdravy Ali, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji všem moc za pochvalu, úplně se červenám!

    OdpovědětVymazat
  5. Kouzelná sada, nádherná bleděmodrá barvičky, moje zamilovaná...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!