sobota 15. února 2014

První kulatiny



V tomto týdnu oslavila Klárka své desáté narozeniny. Oslavila je nadvakrát. První, taková spíše symbolická minioslava se konala ve čtvrtek. Přišly k nám dvě Klárčiny nejlepší kamarádky . Fotit se nesmělo, tak jsem měla smůlu. Ale myslím, že si to holky užily, tvářily se nadmíru spokojeně.
Rodinná oslava byla naplánována na dnešní odpoledne. Bylo v plánu, že k nám dorazí babička s dědou a bude se slavit ve velkém. Podle toho jsem také chystala občerstvení. Včera do noci jsem dělala dort, vařila na dnešní den oběd (dnes dopoledne jsem byla s Klárkou na baletu, tak bych to nestihla), připravovala několik druhů pomazánek. Ráno však tatínek vstal přemožen viry a opět ulehl. Bylo třeba plán oslavy pozměnit, protože rušit jsem jí nechtěl ani kvůli Klárce ani kvůli plné ledničce. Nezbylo tedy než vše zabalit a převést k babičce a dědovi. Klárka byla smutná, že slavíme bez tatínka. Ale uznala, že je to lepší než od něj chřipku chytit a být nemocná. Až se tatínek vyléčí, určitě si to spolu vynahradí, takže další oslava jí vlastně ještě čeká. Užili jsme si u mých rodičů velmi příjemné odpoledne. Klárka byla z dárků i dortu nadšená.

8 komentářů:

  1. Klárce všechno nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Preji Klarce vsechno jen to nejlepsi k narozeninam a do dalsich let.Tatinek se brzy uzdravi a potom si to pekne oslavi.

    OdpovědětVymazat
  3. Klárce přejeme společně s Adélkou vše nejlepší! Na fotkách vypadá najednou tak dospěle...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, jestli dospěle, to nevím... Ale při nostalgickém probírání fotkem jsem si uvědomila, že ta moje malá holčička je už pryč :(.

      Vymazat
  4. No, člověk míní a životně mění...Manželovi je už snad líp a Klárka si oslavu užila, je vidět, jak září!
    Přeji jí hodně zdraví a všechno dobré!
    Všem pohodovou neděli Ali!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Takové kulatiny jsou krásné. Klárce to moc sluší. Přeji všechno nejlepší. A tatínkovi brzké uzdravení:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc a moc děkuji za milá slova a za přání. Velmi ráda jsem vše Klárce vyřídila. Děkujeme!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!