sobota 16. března 2013

Objev v kuchyni


Kuřecí roládu máme u nás doma docela rádi. Jenže vykostit kuře, vytvořit použitelný obdélník masa na následně zavinout a zavázat bylo vždy nad mé síly. Rolády jsme si tedy vždy užívali jen na návštěvách. Nedávno jsem však na ne příliš chvalně prosluslém MMB objevila tip,  my neschopní můžeme  udělat "roládu"  velmi jednoduše pomocí srnčího hřbetu - tady je ten tip. Dnes jsem vyzkoušela. Je to opravdu úžasně jednoduché, rychlé a roláda  krásně drží tvar. Možná, že pro některé z  vás jsem objevila Ameriku, nám však tento tip rozšířil jídelníček.

6 komentářů:

  1. Dobrý nápad, roláda vypadá skvěle. Já to řeším nákupem již kuřete vykostěného a připraveného tak na roládu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo, to je skvělý, to budu muset vyzkoušet, roládu právě kvůli té práci nedělám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, vyzkoušej, je to hrozně rychlé, téměř bez práce.

      Vymazat
  3. Vypadá fakt dobře..... taky na roládu kupuju kuře už vykostěné:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ali,
    také jsem tu recept před nedávnem objevila a jinak už jí nedělám !
    To mi připomnělo, že bych jí mohla udělat na Velikonoce ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě nadchla svou jednoduchostí. Na Velikonoce by se hodila, děkuju za tip!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!