čtvrtek 6. prosince 2012

Vánoční výzdoba


Klárka je celý tenhle týden doma. Nejela se svou třídou na ŠvP. Plánovaly jsme, co všechno za týden uděláme. Bohužel se však stále potýkáme s omezeným 24 hodinovým časovým rozpočtem. Nejde nám skloubit s aktivitami okolo. Dnes první den jsem nemuseli vůbec nikam ( díky Davidově nemoci nám odpadlo pravidelné čtvrteční cvičení) a mohly jsem se v klidu pustit do nějaké výzdoby. Na mě padlo udělat perníkovou chalupu. No neumím to, no. Ale dětem se líbí, v pokoji nádherně voní, tak jsem spokojená. Klárka zatím uplstila dva vánoční stromečky. To je technika, která mě míjí úplně. Ale Klárka s pečlivostí a trpělivostí sobě vlastní si s nimi vyhrála. Pokračování máme naplánované na zítra, ale nevím nevím. Dopoledne nás čeká kontrola s Davidem, odpoledne balet...

3 komentáře:

  1. Chaloupku jsi dělala sama? Je nádherná! Plstěné stromečky jsou také dokonalé, Klárka je ohromně šikovná. Plstění chce trpělivost. Časový rozpočet mě pobavil :-))Taky jsem v mínusu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty stromečky jsou úžasné.
    Chaloupka, je doslala, jako z perníku :)

    Správný adventní čas má být nabitý programem :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chaloupka i stromeček jsou moc krásné...:) Monika

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!