pondělí 10. prosince 2012

Korálkové hrátky



Včerejší podvečer druhé adventní neděle jsem s Klárkou prožily opět s korálky. Klárka by ráda vytvořila pro svou kamarádku náušnice z korálků twin. Bylo potřeba, abychom si tento materiál osahaly. A tak jsem si hrála. Vytvořila jsem jako první pokus jednoduchoučké náušnice. Jako druhý level jsem zkusila vánoční hvězdu. Samotnou mě překvapilo, jak mě to bavilo. Myslím, že až budu mít po vánocích víc času, zkusím si pohrát víc.


Klárka opět rozšířila náš korálkovýzvěřinec. Bohužel se mi nějak nedaří zvířátka vyfotit, v reálu jsou hezčí. Kdyby snad nebylo k poznání - je to velryba, slon a delfín.

2 komentáře:

  1. Nádherné adventní tvoření!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné věci.

    Moc se mi líbí ty hvězdice na stromeček.

    Já bych na to potřebovala školení :)))

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!