pátek 30. listopadu 2012

Jedenáct

Před časem i ke mně doputovala od Ivany anketa "11". Dala jsem si trochu načas, než jsem vymyslela odpovědi na její všetečné otázky. Taky jsou:


1. Proč sis založila blog?


Blog jsem založila jako deníček naší rodiny. Ráda se zpětně probírám fotkami, přemýšlím, co jsme kdy dělali, jak se děti změnily… Blog mi připadal (a stále připadá) pro tento účel jako přehledný formát.

2. Nejvýznamnější událost tohoto roku.

Tento roky byl pro mě plný nejrůznější událostí, některé byly významnější, některé méně významné. Ale obecně je pro mě významná každá událost týkající se naší rodiny, byť se pro okolí může zdát naprosto bezvýznamná.

3. Co pro Tebe znamenají nadcházející svátky - vánoce?

Říká se „ Vánoce jsou svátky klidu“. Pro mě to není jen fráze. Vánoce pro mě opravdu znamenají klidné posezení s rodinou a přáteli. Užíváme si, že nikdo nikam nemusí, že prostě můžeme jen „být“.

4. Už máš připravené všechny dárky?

Nemám. Většinu už ano, část i zabalenou, ale ještě pořád nějaké maličkosti chybí.

5. Setkala ses již s někým z blogové scény?

Ano, měla jsme to štěstí, že jsem se mohla, byť chvilkově, setkat s paní Jitkou Neradovou. Nebyl bohužel čas na dlouhé řeči, ale věřím, že to nebylo setkání poslední a bude šance to napravit.

6. Kdo Tě v životě nejvíce potěšil?

Nejvíc mě těší (ale i rozčilují) moje děti. Každá jejich radost je pro mě velkým potěšením.

7. Nejoblíbenější pohádka a proč?

Mám moc ráda Stvoření světa Jeana Effela s nezaměnitelným hlasem Jana Wericha. A jsem ráda, že jsem toto své nadšení přenesla i na děti.

8. Vysněné povolání.

Letuška .Ale vzhledem k věku jí už nebudu.

9. Ideální den.

Jsem sama doma a nemusím vůbec nic. Jen tak se povaluji, čtu si , dělám jen to na co mám chuť a nemusím vůbec nic. Ale nevím, jestli bych to vydržela celý den. Asi ne.

10. Máš svůj talisman?

Vlastně už ne. Mnoho let jsem nosila na krku zlatý křížek. Měla jsem pocit, že bez něj to nepůjde, všude jsem ho musela mít. Až se mi podařilo řetízek přetrhnout. Asi dva měsíce měsíce chodím bez něj a zjišťuji, že to také jde!

11. Nemohu se nezeptat - nejoblíbenější knížka?

Čtu moc ráda. Ale jmenovat jen jednu knížku je pro mě těžké. Jako dítě jsem milovala Pipi a když jsem jí nedávno četla dětem, zjistila jsem, že mě pořád baví.



Napsat 11 zajímavostí o mně je nadlidský úkol. Vždyť na mně není vůbec nic zajímavého! Tak alespoň věci, které jsou pro mě typické. Pořadí je čistě náhodné, není v něm žádný význam. Píšu přesně tak, jak mě to napadne :-) :

1. Miluju svou rodinu
2. Jsem nervozní, netrpělivá, občas vzteklá.
3. Ráda chodím do divadla, mým zamilovaným žánrem je balet.
4. Mám ráda červené víno a knihy (klidně dohromady).
5. Ráda si "hraju" se dvými kytičkami, pěstuju orchidee, kaktusy a sukuletny.
6. Jsem typická sova, klidně v noci pracuju do dvou hodin, ale ráno v půl sedmé vylézt z postele mě  stojí    moc sil.
7. Ráda cestuju a objevuju nová místa.
8. V podstatě se bojím objevovat nové lidi. Jsem introvert a promluvit před více než dvěmi osobami mi dělá velké potíže.
9.Ráda vařím, ráda zkouším nové recepty, stará osvědčená klasika mě příliš "neber".
10.Nejsem manuálně příliš zručná a velmi obdivuji lidi, kteří dokáží rukama něco krásného vytvořit. Jsem opravdu ráda, že "ruce" nezdědila Klárka po mně. ( Mám obavy, že David ano).
11. Nesnáším hloupost, aroganci, povýšenost, nafoukanost, surovost.


A vymyslet 11 otázek? Ufff...

1. Čeho si na lidech nejvíce ceníš?
2. Co tě naopak na lidech dokáže nejvíc rozčílit, naštvat?
3. Čeho se bojíš?
4. Čemu se dokážeš statečně postavit?
5. Pes nebo kočka?
6. Steak nebo salát?
7. Pivo nebo víno?
8. Hory nebo moře?
9. O co jsi si napsala Ježíškovi?
10 . Bez čeho si nedovedeš svůj život představit?
11. Co bys nejradši ze svého života vyškrtla nebo alespoň radikálně změnila?

Dalších 11 blogů delegovat nebudu. Vím, že mnoho z vás dostalo různé otázky z několika stran. Také vím, že všechny (všichni) bojujeme s čase. Budu ale moc ráda, pokud se najde nějaký dobrovolník a do mých otázek se pustí. Buď veřejně na svém blogu nebo i mě soukromě po mailu. Moc se na vaše odpovědi těším!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!