pondělí 7. května 2012

Volné pondělí



Dnešní den jsem plánovala prožít se oběma svými dětmi. Klárka se ale na poslední chvíli rozhodla odjet se školou na geologickou výpravu do Koněprus, tak jsem s Davídkem osiřeli. Vyrazili jsem tedy dopoledne na hřiště, které po dlouhé rekonstrukci je konečně otevřené. Déšť nás však vyhnal brzy domů. K tomu nám volal tatínek, že má dnes v práci volněji, jestli nechceme zajít na pizzu. Měl totiž černé svědomí. Včera nedával pozor, když jsem mu vysvětlovala, co mají s Davidem k večeři a snědl nám dnešní oběd. Pozvání jsme neodmítli a vyrazili za ním do práce. Po výborné pizze odvedl tatínek Davida do kanceláře, kde ho chtěl hrdě předvést svým spolupracovníkům. Naše nekomunikativní dítko se však stále schovávalo za mě a nikomu se ukazovat nechtěl ( rozuměla jsem mu!). Poté následovala prohlídka technologie. Tatínek byl přesvědčen, že když se byl David nadšený ve spalovně, určitě se mu bude v technologii líbit. začal mu vysvětlovat, co a jak funguje. Náš hrdina se však hukotu bál a neustále opakoval: "Pojďme pryč!". Po chvíli to tatínek vzdal a šli jsme domů.
Klárka přijela večer z výletu špinavá, ale spokojená. Přivezla si více než 5 kg kamenů v batohu a jeden obrovský v ruce, ten se do batohu nevešel.

1 komentář:

  1. Ali, to je moc hezká reportáž. Dala bych si tu pizzu :o)
    Moc se mi líbí hlavně poslední věty!
    Hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!