sobota 5. května 2012

Hradecká Odette



Po roce jsem opět vyrazily na soutěž do Hradce Králové. Moc, moc se mi nechtělo. Nevím, proč Klárka tak touží na soutěže jezdit.Bylo to jako vždy - zdlouhavé, nudné, pořád se na něco čekalo. Hned na začátku, ještě před zahájením se nabralo hodinové zpoždění. Klárka se jako vždy vzteklala, když jsem jí česala. Pak se nervovala, než na ní přišla řada. Pak brečela, že to zkazila. Fakt pohodička! Já si v duchu slibovala, že je tohle opravdu  poslední soutěž, na kterou jsem kdy jela! Výsledky budou snad, někdy, nevím kdy. Víme, že do šestého místa se Klárka neumístila. To ale nikdo nečekal. Je to vcelku jedno, jak to dopadne. Snad si alespoň užila příjemné chvíle  s kamarádkami. To je jediné pozitivum, které jsem schopná na soutěžích najít.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!