sobota 13. srpna 2011

Pražský hrad a Zlatá ulička







Klárka již dlouho mluví o tom, že by chtěla vidět Zlatou uličku. Přiznám se, že se mi nechtělo platit nehorázné "turistické" vstupné. Až nedávno jsem narazila u Jitty na tip, že po 18. hodině je vstup zdrama. Uvědomila jsem si, že to vlastně vím, jen tahle informace zůstala zasuta někde hluboko.  Dnes vpodvečer jsem tedy vyrazili. Obávala jsem se, že zmokneme, ale naštěstí se nám podařilo mezi přeháňkovými mračny úspěsně prokličkovat. Kolem 19 hodiny je na Hradě už příjemně. Davy turistů prořídly, tak se dalo celkem volně procházet. Málem nás zavřeli v Královské zahradě, neuvědomila jsem si totiž, že je již srpen, usoudila, že je otevřeno do 21 hod a asi za 2 minuty 20 jsme do zahrady vstoupili. Po chvíli se k nám rozeběhl voják hradní stráže, že již zavřeno (v srpnu je totiž otevřeno jen do 20) a vyvedl nás postranní brankou. Po rychlé večeři u McDonalda jsem domů dorazili až kolem 22 hodiny, ovšem děti byly unaveny mnohem méně než já :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!