neděle 13. října 2024

Mlsáme


Podzim je neochvějně tady. A s ním čas vydatných horkých polévek , ke kterým se hodí čerstvé pečivo. Vyzkoušela jsem tyto česnekové houstičky a rajčaty a rozmarýnem. Recepty Míšy Landové mě nikdy nezklamou. Stejně tak tyto housičky jsou úplně luxusní. Prozíravě jsem je vyfotila hned po upečení, dříve než jsem ochutnali. Pak už by nebylo co fotit.



A ještě přidám tip na dny, kdy se vám už nechce večer čekat, až vykyne těsto. Jako mě včera. Večer v televizi první díl Stardance, to si přeci nemůžu nechat ujít. Ale snídaně ráno potřeba je. V takovýchto situacích využívám recept na skořicové šneky z Kuchařky pro dceru. Večer jen rychle zatočím šneky a šup s nimi do lednice. Ráno stejně vstávám o hodně dříve než zbytek rodiny, takže je v klidu upeču a rodinu čeká vlažná voňavá snídaně. 

3 komentáře:

  1. Ali, jedna fotka je lákavější než druhá! Na ty houstičky jsem taky koukala, ještě jsem je nepekla. A skořicové (i jiné) šneky u nás milujeme...
    Přeji příjemné pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts
    Také bych mlsala :-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky mi dělají chutě. Ale je pozdě večer, dnes byl den nakládání zelí, a trochu se to protáhlo :-) Pavel

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!