středa 5. června 2024

Moje první spolupráce


V rámci bartrové spolupráce jsem dostala k testování toto udělátko. Je to osvěžovač vzduchu Ambipur ve vůni Spring awakening. Přiznám se, že osvěžovače vzduchu jsem nikdy nepoužívala. Nemám ráda jejich chemickou vůni. Musím však uznat, že něco takového by se nám do domácnosti hodilo. Jak víte, máme 4 hlodavce. I když se snažíme sebevíce, čistíme neustále, myslím že cítit jsou. My jsme na jejich odér zvyklí, nevnímáme ho, ale věřím, že kdyby k nám někdo přišel, poznal by, že jsem "hlodavčí domácnost". Podle obrázku jsem čekala květinovou vůni. Byla jsem příjemně překvapená. Vůni bych přirovnala spíše k čerstvě vypranému prádlu, což je něco, co mám ráda. Vůně je relativně intenzivní. Je super, že se intenzita dá regulovat. Mně úplně v pohodě stačila ta nejnižší a provoněla celou místnost  za krátkou chvíli. V létě asi ji úplně nevyužiju, přiznám se, že si raději otevřu okna dokořán. Ale v zimě, kdy je větrání omezenější, určitě u nás uplatnění najde. 

4 komentáře:

  1. Tu mám z nějakého Glanc boxu, ale ještě jsem ji nevyzkoušela. Těší mne tvá docela příznivá recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, děkuji za tvé hodnocení. Osvěžovač podobného tipu jsem doma nikdy neměla, mám ráda přírodní vonné oleje a nedávno jsem dostala i přírodní osvěžovač v rozprašovači.
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Lezarts
    U nás občas funguje aromaolej v difuséru.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!