pondělí 11. prosince 2023

Příprava na Vánoce







 

Vím, že opět to tu zanedbávám. Mrzí mě to moc. Konec roku je tradičně hektický. Jistě to znáte, co se celý rok neřešilo, musí být vyřešeno teď hned. Navíc mi poslední měsíc mi odešli dva velmi blízcí lidé. I když to nebyly odchody nečekané, hodně mě to rozhodilo a sebralo mi to hodně energie. 

Mrzí mě, že jsem úplně vypustila fotoprojekt. Byla  a stále vlastně jsem bez chuti fotit a bez jakýchkoliv nápadů. Vlastně jsem úplně přestala sledovat zadávaná témata, takže ani nevím, co mi uteklo. Možná se podívám, kdybych měla něco chuť dodatečně nafotit. Nicméně tuším, že od příštího roku se budu o fotoprojekt pokoušet znovu. Znáte mě. Vzhledem k tomu, že jsme se letos dostala o  kousek dál než v přechodzích ročnících, nevzdávám se naděje, že jedou ho nafotím celý.

Přináším vám alespoň pár fotek mé noční psychoterapie. Uvědomuju si, že korálkování tu dlouho nebylo, tak alespoň tématicky pár kouliček.

Přeji všem krásný adventní čas.

2 komentáře:

  1. Lezarts
    Tvoření, chmury zahání. Koule jsou nádherné!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali, koule jsem obdivovala už na IG, jsou nádherné! terapie prací, to znám... Nemáš zrovna radostné období...
    Drž se, myslím na tebe. Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!