středa 15. února 2023

Petra Soukupová - Nikdo není sám


Anotace z DK: 

Veronika má práci, která ji baví, manžela, který jí rozumí, dvě náctileté děti, s nimiž není žádný větší problém. Sice nemá příliš dobrý vztah s rodiči, ale udržuje si od nich bezpečný odstup. Jenže někdy tohle všechno nestačí. Křehkou rovnováhu náhle naruší smrt matky a Veroničina představa spokojeného života se začne rozpadat jako domeček z karet. 

Petra Soukupová patří mezi ty autorky, jejichž knihy beru rovnou, bez čtení anotace. Ona mě prostě nikdy nezklame. Tentokrát jsem se tak úplně nepotkaly. Možná proto, že příběh knihy je taky "obyčejný", něco, co žije tisíce z nás. Asi jsem měla po knize sáhnout v jiném čase, v jiném mentálním rozpoložení. V této chvíli nepotřebuju číst o výběru střední školy, přípravě na přijímačky. Mám toho doma nad hlavu, u knížky chci vypnout, přemýšlet o něčem jiném. Ke knížce se budu muset vrátit v jiné době, až mě nebude tak rozčilovat. 

3 komentáře:

  1. Lezarts

    Mám na to podobný názor. Také si vybírám knihy, podle rozpoložení ve kterém se nacházím, aby to byl příjemný únik!

    OdpovědětVymazat
  2. Lezarts

    Mám na to podobný názor. Také si vybírám knihy, podle rozpoložení ve kterém se nacházím, aby to byl příjemný únik!

    OdpovědětVymazat
  3. Ali, opravdu souhlasím. Ani já nepotřebuji číst o tom, co zrovna žiju...
    Nevím, jak dopadla kniha, ale u vás doma to jistě dobře dopadne.
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!