sobota 15. května 2021

Robert Galbraith - Smrtící bílá


 Anotace z DK:

Čtvrtý případ Cormorana Strika a Robin Ellacottové „Viděl jsem, jak zabili dítě.“ S těmito slovy jednoho dne navštíví utrápený mladý muž soukromého detektiva Cormorana Strika a prosí ho o vyšetření zločinu, jehož byl údajně svědkem v dětství. Třebaže je mladík zjevně nevyrovnaný, jeho příběh zní věrohodně. Než ho ale detektiv stihne vyslechnout, muž v panice uteče. Strike a jeho společnice Robin se pustí do složitého vyšetřování, které je zavede do zákulisí britského parlamentu i do světa temných rodinných tajemství.

Ke čtvrtému dílu známé detektivní série jsem se dostala po hodně dlouhé pauze. Nenechala jsem se odradit délkou 700 stran. Ale řekla bych, že počet stran byl trochu zbytečný. Neustálé omílání Cormoranova handikepu, některé podle mého rozvleklé pasáže. Tanečky Cormorana a Robin mi trochu připomínaly červenou knihovnu. I když přechodí díly mě zaujaly o trošku víc, rozhodně nelituju, že jsem i tuhle "tlusťošku" pokořila.

2 komentáře:

  1. Ali, slyšela jsem ji jako audioknihu, žehlilo se při poslechu parádně :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, Helenko, já jsem nějak audioknihám na chuť nepřišla, zjistila jsem totiž, že se na to nesoustředím. Rychle mi myšlenky utečou jinam.
      Krásný nedělní večer!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!