úterý 18. května 2021

Den 138/365


Začal mi fotografický kurz. Hned u první lekce jsem se zapotila. Naším úkolem bylo zkoumat manuální nastavení, závislost clony, času, hloubky ostrosti a zachycení pohybu. Ze všech čísel mi šla hlava kolem. Samozřejmě jsem na focení potřebovala figurantku. Musím říct, že mě to bavilo, figurantku méně. Dokonce po nafocení "pohybových" fotografií si šla sednout na lavičku a hluboce dýchala. Nenapadlo mě, že jí bude na houpačce špatně. A to se nemusela houpat nijak dlouho. Baví mě, jaké jsou rozdíly v těchto dvou fotkách. První, která podle mě lépe zachycuje pohyb, je focená s f/22 a časem 1/60s. Ta druhá, která pohyb zmrazuje je f/5,6 a čas 1/800 s. 




 Na šeříku jsme zkoušela "rozmazané" pozadí. 

Skoro se bojím, co na mě čeká v další lekci. 

1 komentář:

  1. Tak to je už vyšší dívčí😊 Bravo k chuti učit se novým věcem!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!