pátek 24. dubna 2020

Černobílá výzva












Na facebooku kolovala tzv. černobílá výzva - deset dní, deset černobílých fotek z každodenního života. Žádní lidé. Žádná vysvětlení. Byla jsem také nominována. I když poslední dobou různé výzvy nechávám bez povšimnutí, téhle jsem neodolala. I když poslední dobou nemám příliš podnětů ani nápadů na focení, říkala jsem si, že to bude příjemné roztýlení. Byť jsem neměla původně v plánu fotky dávat na blog, nakonec jsem si řekla, že si je tu uložím takhle pěkně pohromadě. Vím, že je to dost monotématické - zvířátka a kytičky. Vidíte, co mi dělá radost!

3 komentáře:

  1. Černobílá fotky je prostě klasika a tu dokonalost žádná barva nepředčí! Hlavně ty první dvě - to je velká nádhera!
    Ali, přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju černobílé fotky. Tyhle jsou moc krasné. :)
    Pěkné dny, Sabi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Černobílá fotka má svoje kouzlo.
    Měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!