sobota 21. dubna 2018

Na procházce






Včera už jsem byla zoufalá. Takové krásné počasí několik dní a já jsem stále povinnostmi uvázaná doma. Vlastně jsem se za poslední týden nedostala vůbec ven, pochůzky za povinnosti a nákupy nepočítám. Navečer jsem se rozhodla, že všeho nechám a vyrazím alespoň k nám do "lesa", rozuměj do Malešického lesoparku. K mému překvapení Klára souhlasila, že půjde se mnou. Bylo nádherně, procházku jsme si užily. U domu seniorů jsme si našly i kamarádku, která si s námi hrála.




V Malešické parku právě končily oslavy Dne Země (na tuhle akci jsem úplně zapomněla), stačily jsem si alespoň okouknout dravce. A já zjistila, jak velké mezery mám. I když programů s dravci jsem již absolovovala hodně, stejně nikdy nedokážu určit všechny správně. Kdo z vás všechny tyhle krasavce pojmenuje?

2 komentáře:

  1. Alice, krásnou procházku jste si udělaly a jako bonus k ní zahlédnout dravce, je super. Asi bych je také nepojmenovala, ale jeden je Výr velký, nebo ne?
    Měj fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, výr velký je jeden z mála dravců, u které jsem si jistá.
      Krásný den!

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!