pondělí 5. února 2018

Shari Lapena - Manželé odvedle


Dnes v hudbce při čekání na Davida jsem dočetla knížku, na kterou jsem měla v knihovně rezervaci již od letních prázdnin. Čekala jsem nějaký trhák, díky kterému nebudu v noci spát v touze, abych to dočetla.

Anotace z DK:
Vaše sousedka nechce, abyste vzali své šestiměsíční dítě na slavnostní večeři. Nic osobního, ale rušilo by pláčem. Váš manžel prohlásí, že to nevadí. Bydlíme přece hned vedle. Zapneme dětskou chůvičku a každou půl hodinu ho přijdeme zkontrolovat. 
Vaše dcerka spala, když jste ji viděli naposledy. Teď stoupáte po schodech do sv
ého mrtvolně tichého domu a vaše nejhorší noční můry se naplnily. Je pryč.
Nikdy předtím u vás nebyla policie. Teď prohlížejí celý váš dům a kdoví, co tam všechno najdou.



Nemůžu si vzpomenout na název, ale velmi podobné téma - unesené dítě, které nechali rodiče samotné a chodili ho kontrolovat v pravidelných intervalech - jsem již četla. Nepomůžete někdo mé děravé hlavě? Právě proto mě knížka nechytla tak moc, jak jsem očekávala. Ano, je napínavá. Ano, je plná zvratů. Ano, takový závěr jsou nečekala. Ale nebyla to taková pecka, jak jsem předpokládala. 

4 komentáře:

  1. Joy Fieldingová: Zmizení Samanthy Shipleyové

    OdpovědětVymazat
  2. Ano! To je přesně ono. Děkuju za osvěžení paměti.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Tak dej vědět, jak se ti líbila. Teď jí dočetla maminka a byla z ní nadšená.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!