pátek 15. září 2017

Minifialky

Na jaře jsem se rozhodla pěstovat minifialky. Líbí se mi, jak jsou díky svému drobnému růstu roztomilé. A i z prostorových důvodů jsou výhodné. Nakoupila jsem si tedy pár rozetek a nějaký lísteček. Měla jsem velký strach, jak přežijí naši 14 denní dovolenou. Malinké květináčky rychle vysychají. U normálních fialek mám vyzkoušené, že i 14 dnů veder bez zálivky zvládnou. Není to sice ideální,  nevypadají po takové kůře úplně výstavně, ale vydrží to. O malinké jsem  měla opravdu strach, ale jiná možnost nebyla. Udělaly mi radost, vydržely a v druhé polovině prázdnin začaly nakvétat. Tak se pochlubím. Snažila jsem se nafotit u každé květ i celou rostlinu v ruce, aby bylo vidět, jak jsou velké - tedy malé.

                                                                Rob´s boondoggle:





                                                                     Lil Thornbird :





Pink mint:


Tohle jsou rostlinky dvě, až dokvete, musím rozsadit


Petite Blanche:





                                                               Rob´s Heat Wave:



Na kvítek jedné rozetky ještě čekám, té se zatím nechce. A z lístečku to bude ještě trvat!

6 komentářů:

  1. Nádhera! a nepotřebuješ k tomu půl zahrady.
    pěkný víkend, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Pavle. Přiznávám, že prostorový aspekt je pro mě důležitý.
      Hezký den!

      Vymazat
  2. Ali, nádhera! Opravdu jedna hezčí než druhá!
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Helenko, opravdu mi dělají radost, líbí se mi, jak jsou legračně droboučké.
      Hezký den!

      Vymazat
  3. Krásné! A ještě znáš názvy! Obdivuju.
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Znát názvy odrůdovek, které člověk pěstuje, je základ :-)

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!