úterý 27. června 2017

Co mi kvete

Poslední dva týdny byly nějak psychicky náročné. David byl nemocný, je jasné, že červen by bez jeho angíny by nebyl úplný. Nebyla to žádná hrůza, ale přeci jen dva týdny doma nám lehce život komplikovaly. Velmi mě zaskočil odchod milé sousedky, její pohřeb mě hodně rozhodil. Taková uklidňující jistota jsou pro mě moje kytičky. Dělají pořád radost. Teď si vychutnávám kvetoucí kaktusy a sukulenty:

Mrazuvzdorná opuncie letos kvete poprvé










Ani fialky se nenechávají zahanbit:





Pro porovnání velikosti květů jsem přiložila zápalku

4 komentáře:

  1. Ali,krásné barevně ti to doma kvete:-)My si zase užívali červen doma s neštovicemi skoro 3 týdny,taky zážitek!Krásne zdravé léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuju za pochvalu. Neštovice vám opravdu nezávidím, doufám, že se Šimonek už úplně vyzdravil a užíváte si krásné léto!

      Vymazat
  2. Nádherně ti to kvete. Ano, kytičky jsou uklidňující a radostpřinášející, ale jistota mnohdy ani ne. A to je na nich právě to krásné.
    Pohodové léto léto přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Věro. Máš pravdu, jistota kytičky často nejsou. Myslela jsem to tak, že mě jistě uklidní a potěší. Ale umí často překvapit, mile i nemile. Krásný víkend.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!