sobota 13. května 2017

Budeme se mít...


... budeme mít Red Velvet. Podle tohoto receptu. Včera jsem upekly korpus, teď Klára zdobí. Jsem zvědavá, cože to vlastně budeme mít. Nikdy jsem ho nejedla, takže vlastně nebudu moct posoudit, jestli se povedl.



A já si udělala radost. Objednala jsem si 7 nových  lístečků odrůdových fialek u jedné pěstitelky z Raspenavy. Jako bonus jsem dostala další 2, takže se můžu těšit na 9 nových krasotinek. Jen ten prostor... pomalu jsem je neměla ani kam dát zakořenit. Kam je dám po zasazení, ev. rozsazení radši ani nepřemýšlím.

3 komentáře:

  1. To se teda budete mít. Věřím, že dort byl dobrý.
    Ty fialky závidím. Mívala jsem je také, ale teď máme podlahové topení a tedy pod parapety se netopí a fialkám se u mě přestalo dařit. Ony mají rády teplo "na nožičky".

    OdpovědětVymazat
  2. Dort byl jistě skvělý a na fialky, až ti pokvetou se moc těším!
    Ali, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, prostor na rostliny je problém, nikdy ho není dost, to znám :)
    Pěkný den, Pavel

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!