sobota 12. září 2015

Opět Na Slupi


Už je mi skoro hloupé psát, že jsme byli v botanické zahradě. Tentokrát nás lákaly hned dvě výstavy - akvarijní rybičky ve velkém skleníku a kaktusy a sukulenty ve skleníku malém.


 U rybiček bylo nepředstavitelné vedro. Během pár minut jsme byli všichni úplně propocení, nedalo se ani dýchat. Ani rybkám to nedělalo dobře. Z nezakrytých akvárií několik rybek vyskákalo. Takže prohlídková trasa byla lemována mrtvými tělíčky v různém stupni vysušení. Dost děsivý zážitek.





Velmi mě překvapilo, že všechny rybky byly na prodej. Všude cenovky, člověk si připadal spíš jako v obchodě než jako na výstavě.  
Arowana za 25 000 Kč. 




                             

Výstava mě hodně zklamala. Rybky byly ve špatném stavu, hodně vystresované, některé zraněné. Bylo více než zřejmé, že tady nejde ani tak ukázat veřejnosti, co vše se dá chovat a pochlubit se nějakými nádhernými exempláři, ale jen a jen o to co nejvíce ryb prodat. Na to jsme nebyli zvyklí, zřejmě se výstavy ujal jiný organizátor.


Výstava kaktusů a sukulentů byla malá, jak už u podzimní etapy bývá zvykem. Ani tak jsem však neodolala a neodešla s prázdnou.

2 komentáře:

  1. Taky bych neodolala ... asi bych odešla i s nějakou rybičkou:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, docela jsem očekávala, že manžel s dětmi něco vyberou. Ale rybky povětšinou nebyly v úplně dobré kondici, tak se odolat docela dalo.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!