neděle 2. listopadu 2014

Výstava orchidejí


Na dnešní den jsem plánovala nějaký výlet, procházku nebo zábavu. Včera totiž Klára byla poprvé na zkouškách nanečisto. Obnáší to celé odpoledne od 14 do 18 hod sedět nad testy z češtiny, angličtiny, matematiky a všeobecného přehledu. Přišla úplně vyčerpaná. Bylo mi jí dost líto. Proto jsem jí slíbila, že dnešní den si užijeme nějakou zábavu. Avšak při pohledu z okna na mlhu hustou tak, že by se za ní Rákosníček stydět nemusel, mi bylo jasné, že na výlet to nevypadá. Zachránila nás naše oblíbená botanická zahrada, kde se koná výstava orchidejí.








Přemluvily jsme i Davida s tatínkem, aby se k nám připojili. Moc se jim nechtělo, ale měly jsme silnější argumenty :-). Avšak musím říct, že letos mě výstava zklamala. Vystavovaných exponátů byl oproti jiným rokům úplný zlomek. I když tam byly opravdu nádherné kousky, mohlo jich být víc.  Dokonce jsme poprvé letos nic nekoupili. I když výběr byl veliký, ceny mi vyrazily dech. Běžné phalaenopsisy, i když s nádhernými velikánskými květy, stály od 450 Kč. A to už je nad můj rozpočet.


Dalším zklamáním pro mě byly tyhle barvené denrobia. Nemám takové nepřirozené květiny ráda a opravdu mě zklamalo, že jsem se s nimi setkala právě tady. Ale podle návštěvníků, kteří je kupovali houfně, jsme byla asi s takovýmhle názorem opět exotický exemplář.

4 komentáře:

  1. Tak i přes to všechno co píšeš Ali doufám, že Klárka si pohladila duši...
    Barvené květy přímo nesnáším....
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárka si to užila, jen byla smutná, že nemáme žádný nový přírůstek. Naštěstí je rozumná a chápe cenu peněz.
      Hezký večer i tobě!

      Vymazat
  2. Zrovna minulý týden jsem si uvědomila, že potřebuji zase nějakou orchidej :-) Výstava byla Na Slupi? Tam jsem chodívala ráda, letos mi nějak proklouzla. Ale přiznám se, že jsem se spíš kochala, orchidejky mají drahé a jak vidím, letos ještě draží. Pokaždé jsem si ale koupila tu jejich míchanou zeminu, ta byla perfektní. Teď už mi došla a přemýšlím, do čeho přesadím. Používáš kokosové chipsy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výstava je Na Slupi ještě do konce tohoto týdne. Kousky na prodej měli opravdu nádherné, ale ty ceny.... Já mám substrát z kůry, tuším že piniové. Ale je pravda, že přesazuji velmi vyjímečně.

      Vymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!