středa 28. srpna 2013

Lososové náušnice


V neděli jsme byly s Klárkou na srazu korálkové školy. Šily se náušnice. Za tři hodiny jsme neušila ani jednu, protože obšívání rivolky mi dalo pořádně zabrat. Pro velký úspěch jsme si to musela několikrát zopakovat než rivolka konečně zůstala, kde měla být a obšití připomínalo alespoň trošku kruh a ne trojúhleník či vajíčko. Dnes jsem se dostala k došití a zvládla jsem ušít i druhou. Ta šla o poznání lépe, i když ono to také není.
Plánovala jsem si, jak budu o prázninách korálkovat. Ale hezké počasí hatilo mé plány, pořád jsme někde přes den pobíhali , po nocích jsme doháněla práci a domácnost. Takže se mi nahromadilo hodně korálkových restů, s úkoly ze školy máme obě s Klárkou pěkný skluz. Doufám, že s nadcházejícím podzimem se nějaký čas najde a vše stihneme dodělat.

3 komentáře:

  1. Ty jsou krásné!
    Jak ta Korálková škola funguje? To se dá přihlásit kdykoliv nebo je od nějakého data? Možná by to byl zajímavý program na zimu:-).

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!