neděle 27. března 2011

Sečteno


Splnili jsme svou občanskou povinnost a vyplnili sčítací listy. I když s tím nesouhlasím. I když to považuji za vyhozené peníze. Vždyť všechny údaje jsou dohledatelné. Na matrice, na katastru... No ale to je tak všechno co můžu dělat.
Dneska opět Klárce natekla slinná žláza. Bolí jí to, ale tentokrát to není tak hrozné. Pokud se to ještě nezhorší, vypadá to, že s dávkou nurofenu zvládne zítra i školu. Mě to tak trápí. Nejvíc ta bezmoc, závěr lékařů - prostě se jí tam ty záněty dělat budou. Už jsem hodně nahlodaná, že i přes svůj odpor k homeopatii zkusím i tuto možnost.

1 komentář:

  1. To je mi líto, že na to trpí. Moc dobře vím, co to je... Loni mě hnali na operaci, ale nedala jsem se:-)... Homeopatika na to mám taky,ale zatím jsem nepoužila.... Teď je to v klidu.
    Prý pít, pít, cucat bonbony jako prevence...

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!