pondělí 28. března 2011

Nádobíčko


Kdysi dávno jsem Klárce koupila nádobíčko - talířky, hrníčky, šálky, konvičky. Bylo to opravdu hodně dávno, Klárce v té době byly asi dva roky. Protože nádobíčko je porcelánové, schovala jsem ho s tím, že jí ho dám později, teď by ho přece rozbila. Schovala jsem ho opravdu důkladně, takže jsem na něj zapomněla a našla jsem ho, když Davídek začínal lézt. To jsem zase usoudila, že teď by to mohl rozbít David . Čas šel, skleroza pracovala a nádobíčko zůstalo zapomenuto. Objevila jsem ho teď při jarním úklidu a radši ho Klárce dala hned, aby ho nakonec nedostala až k maturitě. Ale k mému překvapení si s ním mnohem víc vyhraje Davídek.

1 komentář:

  1. ...jen bacha na tu dřevěnou palici na maso :oDDD

    Jinak jako dárek k maturitě by to byl jistě originální :o) Krásné dny

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za milá slova a těším se na další návštěvu!